הצטרפי אלי עכשיו – כמה פעמים כבר ויתרת לעצמך ועל עצמך?!

לתהליך אימון אישי להשגת מטרות ממוקדת ולשינוי אמיתי שמחזיק לאורך זמן; לפגישת  הכנה לשיחה חשובה או "סתם" כדי לעשות סדר בראש. תתפלאי כמה מהר דברים מתחילים לזוז!

על ויתור עצמי בדברים הקטנים

לפעמים הדבר עצמו אינו מה שחשוב אלא המשמעות שעומדת בבסיסו… חשבת פעם מה קורה כשאת דוחה את מה שחשוב לך?

כשאת עושה דברים עבור אחרים, תמיד תוך דחייה של מה שחשוב לך ועבורך; כל דבר לכשעצמו, על פניו, נראה בסדר. סביר. בקטנה… אך התסכול רק הולך וגובר… ועדיין נראה לך שהכל שטויות…

…אבל אולי הדבר עצמו אינו חשוב כלל אלא דווקא מה שמסביב?!

שאלות לשאול את עצמך

למשל, מה זה מעיד עלייך? על המקום שאת נותנת לעצמך? על המקום שאת אקטיבית לא מפנה עבורך? על שמירת הזכויות שלך? על תחושת ה-"מגיע לי"?

ואיך זה משפיע על הרגשתך לאורך זמן? איזה מחיר את משלמת על כך שאת מוותרת על עצמך? כל הזמן. כמעט כל הזמן?

ולסיום: מה את יכולה לעשות ממש עכשיו או לתכנן למחר, משהו פיצפון למען עצמך? זה אולי ממש קטן אך המשמעות הרבה יותר גדולה. זו שמבהירה: אני כאן גם בשביל עצמי ואני דואגת לעצמי. לא רק לאחרים. גם לעצמי.

בהצלחה, אנה.

אהבת את הפוסט? הצטרפי לקבלת הפוסטים הבאים ישירות למייל שלך

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים

גם זה אולי קורה לך

כולם אומרים לי לשחרר

"תשחררי" היא אומרת. "תשחררי" הוא אומר. מה הסיפור??? שחררי כבר! אפילו היא אומרת לעצמה. מה קורה כשאנו ממשיכים עם אותן המחשבות או אותה ההתנהגות שבסופו

גם זה אולי קורה לך

לבלות עם חברה בלי "צריכה" או "חייבת"

אז השנה עוד לפני סוכות המשכנו חברה טובה ואני במסורת של לנסוע ליממה לבית הארחה צמוד לים ולדבר שעות על עצמנו ועל החיים, לצחוק ולבכות ביחד מבלי להיות כבולות לשעון, ל"צריך" ל"חייבת" תשמעו סיפור על סוכות מזווית נשית: