הצטרפי אלי עכשיו – כמה פעמים כבר ויתרת לעצמך ועל עצמך?!

לתהליך אימון אישי להשגת מטרות ממוקדת ולשינוי אמיתי שמחזיק לאורך זמן; לפגישת  הכנה לשיחה חשובה או "סתם" כדי לעשות סדר בראש. תתפלאי כמה מהר דברים מתחילים לזוז!

ניהול זמן – לעשות קודם את הדברים הלא חשובים

אם כל-כך הרבה נשים דוחות את המשימות החשובות והגדולות יותר ו"מבזבזות" את זמנן – אולי יש לכך סיבה טובה?! 

הנה דברים שאמרה לי נועה (שם בדוי): "ממש לא הולך לי למרות שבתיאוריה אני שולטת היטב:  ספרים, סדנאות ניהול זמן, יועצים-  כולם ממליצים לקבוע סדרי עדיפויות ולעשות קודם את הדברים החשובים באמת והגדולים. אבל… ממש לא הולך לי. אני מוצאת את עצמי מורחת את הזמן או מתעסקת בשטויות". כבר קרה גם לך פעם? 

לגלות לך סוד?  

לפעמים צריך לעשות את הדברים ה"לא חשובים"… קודם. את יודעת, לעתים אי-עשייה מבטאת התנגדות פנימית להמשיך לעשות את מה שצריך וחייבים; וזאת אחרי שנים של דחיית סיפוקים וויתור על צרכים אישיים או מותרות קטנות ומחממות לב. האם זה מדבר אלייך? האם לדעתך, יש סיכוי ש… אם תמסגרי כבר את התמונות האלה או שתלכי לראות את הסרט ולקנות את הספר שכל-כך רצית או שתקשיבי לשיר המיוחד ההוא ותחדשי את השידה הזו בחדר השינה שכל פעם שאת רואה אותה יש לך צביטה בלב, אם תקבעי עם החברה שגרה רחוק או שתקני לעצמך את הלק השטותי ההוא ובגד קצת יותר נחמד לשיעורי הספורט…

…האם אז יהיה לדעתך סיכוי שתעשי בקלילות רבה יותר את המשימות החשובות?! 

מה קורה כשאת עושה קודם את הדברים הלא חשובים?

הדברים הלא חשובים בעליל האלה עשויים להתגלות כמטעיני אנרגיה, כמאפשרים לכל הדברים החשובים לקרות. בדוק. כי כשאת דוחה את מה שאת רוצה שוב ושוב ועושה בעיקר את מה שצריך – את מוותרת על עצמך. ומי מוכנה לוותר על עצמה?! אולי את – אבל כנראה ש "עצמך הלא מודע" לא מוכן, והוא זה שמנהל אותך :-); וזו ההתנגדות הפנימית שלא מאפשרת להמשיך ומשאירה אותך באותו המקום שהופך למתסכל ובלתי נסבל יותר ויותר עם הזמן.
אז לא חבל? איזו "אבן קטנה" את יכולה לעשות היום? מה את כבר "מתה" לעשות כל-כך הרבה זמן וטרם פינית לעצמך זמן לכך? מזמינה אותך להחליט עכשיו מה ומתי ופשוט לגרום לזה לקרות.

אהבת את הפוסט? הצטרפי לקבלת הפוסטים הבאים ישירות למייל שלך

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים

גם זה אולי קורה לך

כולם אומרים לי לשחרר

"תשחררי" היא אומרת. "תשחררי" הוא אומר. מה הסיפור??? שחררי כבר! אפילו היא אומרת לעצמה. מה קורה כשאנו ממשיכים עם אותן המחשבות או אותה ההתנהגות שבסופו

גם זה אולי קורה לך

לבלות עם חברה בלי "צריכה" או "חייבת"

אז השנה עוד לפני סוכות המשכנו חברה טובה ואני במסורת של לנסוע ליממה לבית הארחה צמוד לים ולדבר שעות על עצמנו ועל החיים, לצחוק ולבכות ביחד מבלי להיות כבולות לשעון, ל"צריך" ל"חייבת" תשמעו סיפור על סוכות מזווית נשית: