12

בינך לבינך – בינך לבין השאר

מתקשה לשחרר, להציב גבולות לעצמך ולאחרים במקום הנכון, בזמן הנכון ובדרך שמביאה תועלת? ואולי לעיתים את מציבה גבולות אך מרגישה לא מובנת ע"י הסביבה? מערכת היחסים שלך עם עצמך משפיעה בתורה כמובן גם על כל שאר מערכות היחסים שלך. קורה שאת רוצה שאחרים יעשו סוף סוף בשבילך? שלא תצטרכי לבקש אלא שיציעו לך ויכירו ויוקירו את כל מה שעשית עד כה עבורם? מרגישה מתוסכלת מעצמך ושאת מוותרת על עצמך יותר מידי? הדיבור הפנימי שלך עם עצמך מחליש ומקטין אותך ואני כאן כדי לשנות את המצב יחד איתך!

12

בינך לבינך

את רוצה לדאוג גם לעצמך, להיות במרכז חייך, אבל חוששת, חשה כבולה או לא ממוקדת; את מעוניינת לעשות ולפעול, אבל התשוקה הלכה לאיבוד בדרך.  חשוב לך להיות שם, במקום שטוב לך, שאת מרגישה במלואך, אבל את אסירה של עצמך ולא יודעת איך לשחרר את הכבלים שקיימים בך עד כה?! היחסים בינך לבין עצמך באים לידי ביטוי וכן מושפעים במגוון דרכים – בבית, בעבודה, במשפחה המורחבת והגרעינית, בינך לבין הילדים, בזוגיות וגם במגוון של יחסי סמכות. לרוב, לפני שאנו פותרים בעיות עם אחרים או לפחות במקביל, חשוב שנבסס יחסים טובים עם עצמנו… זה לגמרי אפשרי!

המשך קריאה
12

בינך לבין השאר

אינך נלחמת בעבור עצמך? מצליחה לשנס מתניים רק עבור אחרים? מרגישה שעל עצמך את יכולה לוותר? יכולה להסתדר בלי? מסוגלת להתאפק? או שאת מתאמצת ומשתדלת בשביל היקרים לך והם תופסים אותך ואת פועלך למענם כמובנים מאליהם או רואים אותך אחרת משהתכוונת, חווים אותך יותר משתלטת ונוקשה? ניתן לדייק את הדרך בה את מביאה עצמך לידי ביטוי ולהתגבר על מחסומים פנימיים אל מול היקרים לך, מול עמיתים וכן אל מול בעלי סמכות.

המשך קריאה
12

מרגישה שגם לך מגיע כבר סוף סוף?!

את יכולה לאפשר לעצמך להיות במרכז חייך, ראשונה בתור של עצמך, לבטא את עצמך ולהיות נוכחת.  קורה שאנחנו נתקעות. מגיעות למסקנות אך לא מיישמות. מגיעות לתובנות ושוכחות או מזניחות. "מניינה, מחר". מתכוונות אך לא מממשות. חשות לכודות במעגל של עצמנו. רוצות לפרוץ. אך לא מביאות את עצמנו לידי ביטוי עד הסוף. נשארות באזור הנוחות אך מתוסכלות. לעיתים לא מאמינות ביכולתנו וכוחותינו או מאמינות אך מוותרות רגע לפני. את זו שאחראית לשנות את המצב ואשמח ללוות אותך בדרך המיוחדת לך. 

המשך קריאה
12

בינך לבינך

את רוצה לדאוג גם לעצמך, להיות במרכז חייך, אבל חוששת, חשה כבולה או לא ממוקדת; את מעוניינת לעשות ולפעול, אבל התשוקה הלכה לאיבוד בדרך. חשוב לך להיות שם, במקום שטוב לך, שאת מרגישה במלואך, אבל את אסירה של עצמך ולא יודעת איך לשחרר את הכבלים שקיימים בך עד כה?! היחסים בינך לבין עצמך באים לידי ביטוי וכן מושפעים במגוון דרכים – בבית, בעבודה, במשפחה המורחבת והגרעינית, בינך לבין הילדים, בזוגיות וגם במגוון של יחסי סמכות. לרוב, לפני שאנו פותרים בעיות עם אחרים או לפחות במקביל, חשוב שנבסס יחסים טובים עם עצמנו... זה לגמרי אפשרי!
12

בינך לבין השאר

אינך נלחמת בעבור עצמך? מצליחה לשנס מתניים רק עבור אחרים? מרגישה שעל עצמך את יכולה לוותר? יכולה להסתדר בלי? מסוגלת להתאפק? או שאת מתאמצת ומשתדלת בשביל היקרים לך והם או תופסים אותך ואת פועלך למענם כמובנים מאליהם או רואים אותך אחרת משהתכוונת, חווים אותך יותר משתלטת ונוקשה? ניתן לדייק את הדרך בה את מביאה עצמך לידי ביטוי ולהתגבר על מחסומים פנימיים אל מול היקרים לך, מול עמיתים וכן אל מול בעלי סמכות.
12

מרגישה שגם לך מגיע כבר סוף סוף?!

את יכולה לאפשר לעצמך להיות במרכז חייך, ראשונה בתור של עצמך, לבטא את עצמך ולהיות נוכחת.  קורה שאנחנו נתקעות. מגיעות למסקנות אך לא מיישמות. מגיעות לתובנות ושוכחות או מזניחות. "מניינה, מחר". מתכוונות אך לא מממשות. חשות לכודות במעגל של עצמנו. רוצות לפרוץ. אך לא מביאות את עצמנו לידי ביטוי עד הסוף. נשארות באזור הנוחות אך מתוסכלות. לעיתים לא מאמינות ביכולתנו וכוחותינו או מאמינות אך מוותרות רגע לפני. את זו שאחראית לשנות את המצב מול האחר/ת ואשמח ללוות אותך בדרך המיוחדת לך. 

עכשיו תורך! אז איך אפשר להועיל לך להתקדם בתחום האישי או בתחום הקריירה, להשיג מטרות ולשפר את איכות חייך? 

עכשיו תורך לעשות עבורך את, להיות נוכחת ולבטא עצמך במילים ובמעשים, להיות הראשונה בתור של עצמך, עבור עצמך; ואני כאן עבורך עם מעל ל-12 שנות נסיון כמאמנת אישית עצמאית וממונה על האימון האישי לסגל האקדמי במחלקה להוראה וללמידה באוניברסיטה הפתוחה; עם נסיון רב בתחומי השמת כח אדם, פיתוח ארגוני וניהול משאבי אנוש; וכמובן עם השכלה והכשרה מתאימות.

איזו דרך מתאימה לך יותר?

סדרת פגישות שמאפשר לך להבין איך להיות את עצמך ויחד עם זאת להפוך את התובנות, המחשבות והמסקנות למעשים להשגת היעדים, האיזון, השאיפות ואיכות החיים שאת רוצה בה; בעבודה, באקדמיה, בבית, בינך לבינך ובחיים בכלל. שינוי אמיתי שמחזיק לאורך זמן ומשפיע גם על מעגלים נוספים בחייך. 

בתהליך האימוני אנחנו נזהה את התשוקות ואת האור בעיניים, נפרק תבניות חשיבה חוסמות ונחבר בין מילים (מחשבות, תובנות, מסקנות) למעשים שיובילו אותך קדימה ויאפשרו את השגת ומימוש היעדים, השאיפות, האיזון ואיכות החיים. הפתרון הנכון והמתאים נמצא אצלך ובכל אחת מאיתנו. אני אלווה אותך עד למציאתו ולמימושו כך שיעבוד בשבילך.

אני כמאמנת הולכת יחד אתך, בדרך שלך, לא מוותרת לך ולא מוותרת על עצמך וחולקת יחד אתך את הזכות לאפשר לכל זה לקרות!

הפגישות מתקיימות באזור השרון או בסקייפ/ זום.

פגישה חד פעמית או מספר פגישות לפי צרכייך, בהן נזהה את הכשל שגורם לך לאי הצלחה ואת ההיבטים שדורשים שיפור בשיחות חשובות. אלה יכולות להיות שיחות אישיות, שיחות במשפחה, משא ומתן על שכר, ראיונות עבודה, שיחות מנהלים עובדים או באקדמיה, וכדומה. 
מזיהוי הכשל וכל הטעון שיפור, נעבור לאימוץ דרכים להכנה וביצוע יעילים ומותאמים. 
כשתגיעי לשיחה החשובה תהיי נינוחה יחסית ומוכנה למגוון תרחישים והכי חשוב – בטוחה במסר שלך ובערכך תוך שאת מובילה את השיחה לתוצאה הרצויה. 
הפגישה מתקיימת באזור השרון או בסקייפ/ זום.

פגישה חד פעמית או מספר פגישות ממוקדות נושא כדי שאפשר יהיה לחשוב מסודר ולראות את הדברים כפי שהם ואם יש צורך גם לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר. 
את מביאה את הפלונטר שלך, את מה שמציק לך ומטריד, את מה שמדיר שינה מעיניך, וביחד אנחנו מוצאות את קצה החוט ופורמות את הקשר.  
בסיום הפגישות תצאי עם חשיבה בהירה יותר על הנושא,נקודות להתייחסות בהמשך הדרך ואם יש צורך- גם בהחלטה. 

הפגישה מתקיימת באזור השרון או בסקייפ/ זום.

צרי קשר ונדבר