הצטרפי אלי עכשיו – כמה פעמים כבר ויתרת לעצמך ועל עצמך?!

לתהליך אימון אישי להשגת מטרות ממוקדת ולשינוי אמיתי שמחזיק לאורך זמן; לפגישת  הכנה לשיחה חשובה או "סתם" כדי לעשות סדר בראש. תתפלאי כמה מהר דברים מתחילים לזוז!

לבלות עם חברה בלי "צריכה" או "חייבת"

אז השנה עוד לפני סוכות המשכנו חברה טובה ואני במסורת של לנסוע ליממה לבית הארחה צמוד לים ולדבר שעות על עצמנו ועל החיים, לצחוק ולבכות ביחד מבלי להיות כבולות לשעון, ל"צריך" ל"חייבת" וזה כל כך התחבר לי לשיחת הבלוגריות שהייתי חלק ממנה שבועיים קודם על סוכות מזוויות מגוונות. למטה תמצאו את כל הקישורים. בינתיים, תשמעו סיפור מזווית נשית:

גם הן הלכו במדבר?

40 שנה הם הלכו במדבר. 40 שנה היו נתונים לשינויים שאינם תלויים בם. 40 שנה של אי-וודאות. של שגרה שיש ליצור ואז נקטעת שוב ושוב ושוב. וכמובן שלא רק הם הלכו במדבר. גם הן הלכו. חשבתן על זה פעם? כל פעם מחדש לבנות, להתמקם, להרגיש שאפשר כבר סוף סוף לנוח ואז כשכבר התרגלת והסתגלת אך במעט שוב מפרקים וזזים….ושוב מתמקמים ובונים מחדש וחוזר חלילה. אולי אפילו סביר להניח שהגברים בנו…. והנשים?

מה הנשים עשו – אז והיום?

הנשים סביר ש"שברו את הראש" איך להמשיך בשגרה עם מה שיש בסביבה ועם מה שסחבו עמן; איך לתת לילדים תחושת שייכות והמשכיות ולגדל אותם למרות ואף על פי; קצת כמו בחיים שלנו המודרניים. המתקדמים so called.
ועדיין הגוף והביולוגיה משפיעים ואפילו מכתיבים. כי יש הבדל בין זו שיולדת לזה שלא. ויש הבדל בין מסת שריר של גבר לזו של אישה. וביננו, ידוע לכולנו גם על ההבדל בין יכולות הבו-זמנית של אישה וגבר. אבל זה כבר קשור ישירות למוח… 🥰
ועם כל ההתקדמות והשינויים לטובה במעמד האישה ושוויון ההזדמנויות הטוב בכל הזמנים עד כה, ישנם עדיין כמה מאפיינים נשיים –תרבותיים, מגדריים וחלקם אולי אפילו גנטיים- של טיפול, לקיחת אחריות, ויתור והקרבה.

אז מה יהיה?

חשוב לזכור שלכל אחת מאיתנו יש את הזכות להכנס לסוכה מטאפורית שלא היא טרחה עליה למען משפחתה, או לסוכה שהיא טרחה עליה למענה היא וליהנות מהנוכחות שלה עצמה ואולי גם של חברה טובה, כזו שחיונית לנשמה. שחיונית כדי לעבור את המסע הזה של 40 או עד 120 שנה.
מומלץ בחום. אני עשיתי זאת לא מזמן. לא רשמתי על זה פטנט.

סוכות בלוג מומלצות

עד כאן הזווית הנשית שלי על סוכות. מוזמנת להציץ בפוסטים נוספים ולהכיר עולמות בלוג חדשים; אולי תמצאו לעצמכן סוכת בלוג להתארח בה מידי פעם של חברות בלוגריות מוכשרות עד מאוד:

זווית ראיה מחוננת על גמישות ומגוון צרכים בבלוג "אירועים מחוננים" של רחל ארליך http://giftedandmore.co.il/flexibility/

זווית ראיה מעניינת של מעצבת הפנים והתאורה המוכשרת שרי בר נע גבעון בבלוג "זורקת אור" https://light-design.co.il/עיצוב-תאורה-נכון-בפינות-אוכל/

וזווית ראיה אחרת על סוכות מטאפוריות בבלוג "אוריתא" של אורית שטלצר  https://www.facebook.com/1120942051/posts/10219367633357820?sfns=mo

והתמונה הראשית? פאזל שרכשה שרי וסכך שאורית היצירתית אלתרה וכך יצרה את הסוכה המטאפורית שלנו באותה הפגישה בה נוצר בלוג-הופ  – פוסט בנושא משותף אך מזוויות שונות בבלוגים שונים –  זה :-). תהנו ותודה שקראתן עד לכאן. שנה טובה וסוכות שמח.

אהבת את הפוסט? הצטרפי לקבלת הפוסטים הבאים ישירות למייל שלך

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. ספי

    אהבתי את ההסתכלות המקורית
    והפרגון לקולגות.

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים

גם זה אולי קורה לך

כולם אומרים לי לשחרר

"תשחררי" היא אומרת. "תשחררי" הוא אומר. מה הסיפור??? שחררי כבר! אפילו היא אומרת לעצמה. מה קורה כשאנו ממשיכים עם אותן המחשבות או אותה ההתנהגות שבסופו