הצטרפי אלי עכשיו – כמה פעמים כבר ויתרת לעצמך ועל עצמך?!

לתהליך אימון אישי להשגת מטרות ממוקדת ולשינוי אמיתי שמחזיק לאורך זמן; לפגישת  הכנה לשיחה חשובה או "סתם" כדי לעשות סדר בראש. תתפלאי כמה מהר דברים מתחילים לזוז!

למה היא שונאת אותי?!

קורה שמישהי שלא עשית לה כל רע שונאת אותך? לפעמים מתאמנות שואלות אותי: "אבל למה?!"

אם כי לא מתפקידנו לענות על השאלה שמופיעה בכותרת, שהרי יש דברים שאינם בשליטתנו, ומעבר להסברים של כימיה וערכים שונים; לעתים עשוי לעזור לנו לקבל את שתי האפשרויות הבאות:

1. את מייצגת מה שהיא לעולם לא תוכל להיות או לעשות

עצם היותך כפי שאת מהווה אולי תזכורת תמידית וכואבת, מראה ("מראה מראה שעל הקיר…") שאין לברוח מפניה; לכך שדברים יכלו להיראות אחרת והיחסים בינך לבין אחרים משקפים את מה שהיא לא מסוגלת… את נותרת עם הרגשה שאולי את הסיבה בזמן שלמעשה פשעך היחיד בכך שאת משמשת תזכורת לא מושלמת אבל מספיק כואבת למה שהיא לעולם לא תוכל להיות או לעשות. סתם ככה בעצם היותך כפי שאת; את פשוט "לא באה לה טוב".

2. את בעצם "הם" ומכאן שלדעתה את נגדה והיא נגדך

יש אנשים שמחלקים את העולם ל"הם" או "אנחנו". לחברי קבוצת ה"אנחנו" אין באמת אוטונומיה ולגיטימציה לחשיבה עצמאית, שכן אז הם הופכים ל"הם" וכבר לא שייכים; וזה כבר בלתי נסבל עבורם. הקנאה, הצורך להשתייך כדי להרגיש בעלת ערך וחזקה והחשש מתגובת שאר חברי ה"אנחנו" מהווים דבק סופר-גלו חזק במיוחד. אם את לא מה"אנחנו" אז את אוטומטית משוייכת ל"הם". לפעמים כשמישהי ממש לא אוהבת אותך – לכאורה בלי סיבה – יש סיכוי גדול שהסיבה נעוצה בה עצמה, בתפיסת עולמה. את בעצם "הם" ומכאן שאת נגדה והיא נגדך, על-פי השקפתה.

שלוש המלצות חמות

לאחר שבאמת ניסית והבנת שזו לא את אלא היא…

  1. שחררי עצמך מהנסיון להבין ולמצוא סיבה למצב שאינו בשליטתך
  2. נהגי עם הגברת בענייניות תוך שימת גבולות.
  3. הפני אנרגיות למקומות ולאנשים עליהם את יכולה ורוצה להשפיע לטובה ויכולה לקבל מהם יחס דומה. הפני אנרגיות למקומות הטובים.

אהבת את הפוסט? הצטרפי לקבלת הפוסטים הבאים ישירות למייל שלך

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים

גם זה אולי קורה לך

כולם אומרים לי לשחרר

"תשחררי" היא אומרת. "תשחררי" הוא אומר. מה הסיפור??? שחררי כבר! אפילו היא אומרת לעצמה. מה קורה כשאנו ממשיכים עם אותן המחשבות או אותה ההתנהגות שבסופו

גם זה אולי קורה לך

לבלות עם חברה בלי "צריכה" או "חייבת"

אז השנה עוד לפני סוכות המשכנו חברה טובה ואני במסורת של לנסוע ליממה לבית הארחה צמוד לים ולדבר שעות על עצמנו ועל החיים, לצחוק ולבכות ביחד מבלי להיות כבולות לשעון, ל"צריך" ל"חייבת" תשמעו סיפור על סוכות מזווית נשית: